Tilaajapalvelu

Tilaajapalvelu

Tarjoamme ulkoistettua asiakas- ja tilaajapalvelua lisäpalveluna TaikaTilaus-ohjelmiston asiakkaillemme. Contact center -palveluumme kuuluu asiakaspalvelu puhelin- ja sähköpostikanavissa, mikä vapauttaa yrityksenne henkilöstön keskittymään ydinliiketoimintaan.

Asiakaspalvelutiimimme koostuu neljästä kokeneesta asiakaspalvelijasta, jotka huolehtivat asiakkaidenne tarpeista ammattitaitoisesti ja ystävällisesti.

Palvelu on suunnattu sekä uusille että nykyisille asiakkaillemme. Olipa tarpeenne tilapäinen tai jatkuvampi, tarjoamme joustavia ja tehokkaita contact center -palveluja, jotka sovitetaan vastaamaan juuri teidän tarpeitanne. Ota yhteyttä, niin kerromme lisää, kuinka voitte hyödyntää palveluamme ja parantaa asiakaskokemustanne.

Pyydä tarjousta
Rivi kuulokkeita

Tilaajapalvelun hyötyjä

Mitä käyttäjillämme on sanottavaa?

TaikaTilauksen vahvuuksia ovat selainpohjaisuus, hyvät tietoturva- ja GDPR-systeemit sekä ystävällinen henkilöstö. Yhteistyö TaikaTilauksen kanssa auttoi meitä saamaan lehdelle avainlippu-kotimaisuusmerkin.
mari2
Mari Hannuksela
Toimitusjohtaja, Lihakeskusliitto ry.
Taikatilaus on yhtiömme kannalta oikea yhteistyökumppani sekä kokonsa, palveluhalukkuutensa että tekniikkansa osalta. Odotan innolla mitä saamme yhdessä aikaan.
keijo
Keijo Kinnula
Toimitusjohtaja, Suomen Hevosurheilulehti Oy
TaikaTilaus ohjelmiston avulla olemme kyenneet modernisoimaan toimintaamme verrattuna aiemmin käytössä olleeseen ratkaisuun. TaikaTilaus ohjelmiston tarjoamat työkalut tilaajamyynnin tehostamiseen ovat myös merkittävä tuki B Yhtiöt Oy:lle.
Juha Nykänen
B Yhtiöt Oy
Arvostan TaikaTilauksen joustavuutta, palveluhenkisyyttä ja kykyä kuunnella asiakasta. Investointi uuteen on osoittautunut kannattavaksi
Leenan_pääkkärikuva-295x300
Leena Joutsen
Toimitusjohtaja, Kempulssi Oy

Varaa aika demoon!

Demossa esittelemme palvelumme ja demoamme sovelluksen käyttöä.