Kyllä se sieltä tulee, kesä siis, vaikka kevät ei olekaan ollut odotuksien mukainen. Me TaikaTilauksessa olemme kuitenkin innoissamme säistä huolimatta, koska olemme jälleen saaneet vietyä
tuotantoon uusia asiakkuuksia.
On ollut myös hienoa kuulla asiakkaidemme kertomana, kuinka monet aikaisemmista toiminnoista ja prosesseista ovat yksinkertaistuneet TaikaTilauksen käyttöönoton jälkeen. Tämä on juuri se
mitä haluamme asiakkaillemme tarjota eli helpotusta arkeen ja mahdollisuutta keskittyä oman liiketoiminnan kannalta oleelliseen.
Olemme valmiit kuuntelemaan asiakkaitamme, jotta voimme tulevaisuudessa kehittää palvelustamme vielä entistäkin paremman. Jokainen asiakas on meille tärkeä olipa kyse nykyisistä tai uusista
asiakkaista ja tavoitteemme on palvella kaikkia yhtä laadukkaasti. Olemme aina valmiit vastaanottamaan palautetta siitä miten olemme onnistuneet.
Kiitokset kaikille nykyisille, uusille ja ehkäpä jo tulevillekin asiakkaillemme siitä, että saamme olla yhteistyössä kanssanne.
Jari & TaikaTilaus tiimi
OmaPalvelu yhdistää TaikaTilauksen ja asiakkaanne.
Kesä lähestyy ja asiakaspalvelijanne ovat työllistettyjä väliaikaisten mökkiosoitteiden kirjauksista? OmaPalvelun avulla tämäkin sujuu asiakaspalvelua kuormittamatta. Asiakkaanne voi lisätä
tulevia tai väliaikaisia osoitteenmuutoksia kätevästi ajastettuna. Kaikki OmaPalveluun tehdyt muutokset näkyvät reaaliaikaisesti TaikaTilaus -ohjelmistossa.
OmaPalvelun avulla asiakkaanne voivat myös tarkastella omia tietojaan tilausten, ilmoitusten ja laskujen osalta. Lisäksi OmaPalveluun on integroitavissa omia asiakaslomakkeitanne, RSS -syötteitä
tai jopa ulkoinen näköislehtipalvelu.
Lyhyesti sanottuna; OmaPalvelu on nykyaikainen tapa hoitaa asiakaspalvelua. OmaPalvelu toimii sekä selain, että mobiiliympäristössä ja mikä tärkeintä, sen ulkoasu muokataan värein ja logoin
näyttämään juuri teiltä.
UUTTA TAIKATILAUKSESSA
Ilmoitusvarauksen Laskutuspyynnöstä lasku
Nyt on mahdollista luoda uudesta ilmoitusvarauksesta samantien myös lasku, kuten on ollut tilaustenkin yhteydessä jo pitkään.
Eli mikäli asiakas haluaa siitä laskun tai maksaa ilmoituksensa heti, eikä vasta ilmestymisen jälkeen, niin sitä varten löytyy ilmoitusten Myynnin käsittely -sivulta, Laskutuspyyntö -rivin lopusta uusi Luo lasku -painike, jota klikkaamalla ohjelma luo laskun ja sitä pääsee muokkaamaan Laskut -näkymän kautta välittömästi.
Paperilaskutuslisä
Asiakaskortin Laskutustiedot -osiossa näkyvän Ei laskutuslisää aktivointi on asiakkaille, joilta ei haluta periä automaattisesti lisättävää (ennalta sovittua) laskutuslisää
paperilaskujen lähettämisestä (esim. 5 €).
Automaattisesti veloitettava oletushinta ja mahdollinen laskun summaan liittyvä rajoitus (esim. peritään vain yli 50,00 € suuruisista laskuista tai pelkästään ilmoituslaskuista) sovitaan
käyttöönoton yhteydessä.
Verkkomaksujen provisiot
Niillä asiakkailla, jotka ovat aktivoineet käyttöönsä verkkomaksamisen (esim. Digilehtien ostamiseen) näkyy Suoritukset -listauksella nyt myös korttimaksut, jotka ovat VismaPayn/Paytrailin
provisiomaksuja. Ne voivat kuitenkin sisältää useamman yksittäisen provision (koontina), joten niitä ei voi suoraan tiliöidä (ohjelmallisesti) yksittäisille laskuille, koska sitä varten
tarvitaan LaskuID numerot.
Jos siis halutaan seurata yksittäisiä/laskukohtaisia provisioita (esim. raporteilla), tulee ne manuaalisesti tiliöidä ko. laskuille. Esimerkiksi PayTrailillä on oma käyttöliittymänsä,
josta asiakas voi nähdä nämä koontisuoritukset ja niiden kautta kaikki sen sisältävät yksittäiset (joissa LaskuIDt mainittuina).
Ilmoitusvaraus -lomakkeen Hinta ja laskutustietoihin on myös lisätty uusi Laskutetaan omanaan -kenttä, jonka aktivointi muodostaa ko. ilmoitusvarauksesta oman laskutuspyynnön
ja yksittäisen laskun jättäen asiakaskortin Koontilasku -valinnan huomioimatta.
TaikaTilauksen yhteystiedot
Muistutamme edelleen, että lähettäisitte kaikki kysymykset ja mahdolliset ongelmatilanteet tiedoksi TaikaTilauksen tukiosoitteeseen tuki@taikatilaus.fi.
Siten ne eivät jää kenenkään henkilökohtaisiin postilaatikoihin turhaan odottamaan, vaan ne ohjataan käsiteltäviksi kulloinkin paikalla olevalle henkilölle.