Minulla on näissä uutiskirjeissä omassa puheenvuorossani ollut tapana viljellä näitä erilaisia suomalaisia sanontoja, kuten ajattelin nytkin tehdä. Tällä kertaa sanonta, joka tuli mieleeni
on "Uusi vuosi ja uudet kujeet". Enpä tiedä mistä tämäkään sanonta ihan aidosti on syntynyt, mutta ilmeisesti tässä on joku kytkentä vuodenvaihteessa tehtäviin lupauksiin. No yhtäkaikki
meidän osaltamme kujeet säilyvät samana ja paranevat entisestään.
Viime vuosi oli kasvun ja kehityksen vuosi ja samanlaista toivomme myös tästä vuodesta. Asiat eivät tietysti tapahdu itsestään, vaan tavoitteiden eteen on tehtävä töitä. Onneksi asiakkaamme
ovat tässä työssämme tukena ja haastavat meitä kehittymään ja parantumaan jatkuvasti. Kiitokset siitä!
Tulemme ensimmäisen vuosipuoliskon aikana panostamaan monella eri rintamalla TaikaTilauksen tulevaisuuteen. Asiakaspalautteeseen ja dialogiin asiakkaidemme kanssa perustuvan ohjelmiston
jatkuvan kehittämisen lisäksi tulemme myös ottamaan isompia askelia laajemmissa palvelu-uudistuksista. Tällainen on esimerkiksi uusi OmaPalvelu, joka tullaan lanseeraamaan ensimmäisen
vuosineljänneksen aikana. Olemme myös pitkällä kehitystyössä, jossa asiakkaidemme käyttöön tulee monipuolinen työkalu rivi- ja luokiteltujen ilmoituksien itsepalvelukanavan toteuttamiseksi
omalle asiakas- ja tilaajakunnallenne. Tulemme lähiaikoina kertomaan tästä kehitystyöstämme lisää.
Nykyisen ohjelmiston ja uusien palvelujen kehittämisen ohella tulemme kasvumme myötä myös panostamaan lisää asiakkaidemme tukeen. Tukikanavamme on saanut uusia sisältöjä ns. pikaohjeista,
joista myös tässä uutiskirjeessä lisää. Asiakkaiden ja meidän välisen tukiprosessien tehostamiseksi tulemme ottamaan myös käyttöön tiketöintiratkaisun, jotta voimme entistä paremmin
hallita tukiprosessia. Asiakkaidemme suuntaan ei tässä vaiheessa tule muutoksia, vaan voitte toimia kuten ennenkin eli lähettää postia osoitteeseen tuki@taikatilaus.fi. TaikaTilauksen
prosessi tukipyyntöjen käsittelyn osalta sen sijaan kehittyy. Uusi tiketöintiratkaisu mahdollistaa entistä paremman prosessin hallinnan. Myöhemmässä vaiheessa käyttöön tulee kuitenkin
oma koontinäkymä, jossa pääsette katsomaan omia tukipyyntöjänne ja niiden etenemistä TaikaTilauksen prosessissa. Kerromme tästäkin myöhemmin lisää.
Vahvistimme myös viime kesän jälkeen resurssejamme eli ohjelmistotiimimme sai silloin uuden jäsenen, Santerin. Santeri on nyt kasvanut osaksi TaikaTilauksen tiimiä ja on jo ollut ja tulee
olemaan merkittävä apu meille kasvumme polulla. Osa teistä on myös tavannutkin jo Santerin yhteisissä tapaamisissa. Teimme myös syksyn aikana omien resurssien ja ajankäytön tarkastelua
ja tätä työtä jatkamme edelleen.
Tuleva vuosi näyttää siis kasvunkin myötä hyvältä ja tämä myös tarkoittaa sitä, että tulemme olemaan jatkossa myös entistäkin kilpailukykyisempiä, koska kasvu on positiivinen pakote kehittää
omaa toimintaa edelleen.
Mahtavaa aloittaa uusi yhteinen vuosi kanssanne ja kuten aiemminkin olen sanonut, niin teidän menestyksenne on avain sille, että TaikaTilaus menestyy ja päinvastoin. Kyseessä on siis ihan
aito win-win.
Mahtavaa Tammikuuta kaikille