Suomen Hevosurheilulehti ja TaikaTilaus ovat päättäneet yhteistyöstä, jossa asiakkaan medioiden Hevosurheilu-lehti ja 7 oikein -
lehti asiakashallinnan, tilaajahallinnan sekä ilmoitusmyynnin hallinnan ratkaisut hoidetaan jatkossa TaikaTilaus-ohjelmistolla. Tilaajien
käyttöön tulee myös täysin uudenlainen digitaalinen asiakaspalvelukanava, TaikaTilauksen OmaPalvelu. Erityisenä kehityksen kohtana yhteistyössä ovat digitaaliset palvelut, sekä näihin liittyvät tekniset ratkaisut ja niiden toteuttaminen tavalla, jolla saadaan lisää varmuutta ja joustavuutta. Palvelukokonaisuus sisältää myös puhelimitse ja sähköisesti toteutettavan tilaaja-asiakkaille suunnatun asiakaspalvelun. Suomen Hevosurheilulehden toimitusjohtaja Keijo Kinnula totesi seuraavasti: Taikatilaus on yhtiömme
kannalta oikea yhteistyökumppani sekä kokonsa, palveluhalukkuutensa että tekniikkansa osalta. Odotan innolla mitä saamme yhdessä aikaan.
B Yhtiöt Oy ja TaikaTilaus Oy ovat käynnistäneet yhteistyön koskien B Yhtiöt Oy:n medioita ja niiden asiakas - ja tilaajahallinnan prosessien hoitamista TaikaTilaus ohjelmistolla. B Yhtiöt Oy:n medioita ovat Ajolinja sekä Auto, tekniikka ja kuljetus sekä KuljetusNet.fi verkkosivuisto.
Yhteistyön tavoitteena on tehostaa ja tukea nykyistä toimintamallia TaikaTilaus ohjelmiston avulla. Tehostaminen tapahtuu automatisoimalla nykyisin osin manuaalisesti hoidettavia prosesseja TaikaTilaus ohjelmistoon sisään rakennettua automatiikkaa hyödyntäen. Lisäksi tavoitteena on muutoinkin modernisoida toimintaa verrattuna aiemmin käytössä olleeseen ratkaisuun. TaikaTilaus ohjelmiston tarjoamat työkalut tilaajamyynnin tehostamiseen ovat myös merkittävä tuki B Yhtiöt Oy:lle.
TaikaTilaus Oy ja mediatalo Kempulssi Oy tytäryhtiöineen ovat käynnistäneet yhteistyön Tunne & Mieli -lehden, Työ Terveys Turvallisuus (TTT) -lehden ja Uusiouutisten parissa. Kempulssi Oy on ottanut käyttöönsä TaikaTilauksen ohjelmiston asiakas- ja tilaajahallintaan sekä näitä tukevien prosessien hoitoon ja hallintaan. Yhteistyö kattaa myös
Kempulssin tarvitsemat integraatiot muihin digitaalisiin tilaaja - ja asiakaspalveluihin. Yhteisenä tavoitteenamme on
kehittää palvelua edelleen vastaamaan entistäkin paremmin Kempulssin asiakkaiden tulevaisuuden tarpeisiin ja toiveisiin.
"Arvostan TaikaTilauksen joustavuutta, palveluhenkisyyttä ja kykyä kuunnella asiakasta. Investointi uuteen on osoittautunut kannattavaksi”, Kempulssi Oy:n toimitusjohtaja Leena Joutsen sanoo.